slide show

Mitt 2018

Gjorde du något 2018 som du aldrig gjort förut?
Fick jobb, flyttade hemifrån, skaffade orm.
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2018?
Ja.
 
Dog någon som stod dig nära?
Nej, tror inte det. 
 
Vilka länder besökte du?
Inga.
 
Är det något du saknar år 2018 som du vill ha år 2019?
Lite av allt.
 
Vilket datum från år 2018 kommer du alltid att minnas?
När jag fick 75% anställning, den 7/9. När jag för första gången sov i min lägenhet, natten mellan den 29 å 30 Oktober. När jag fick hem Sixten 21/7 och när jag var och hämtade Iris 28/10. Och när jag fick hem min majsorm, 19/12.
 
 
 Vad var din största framgång 2018?
Att jag vågat så mycket mer. Att jag faktiskt blev anställd, kunnat klara mig själv på min egen inkomst och därför kunnat flytta hemifrån. 
 
Största misstaget?
 Ingen aning, säkert nått.
 
Bästa köpet?
Oj, alla djur!
 
  Vad spenderade du mest pengar på?
Djur, BENSIN, månadshyran.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jajamen!
 
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2018?
Säkert nån.
 
Var du gladare eller ledsnare 2018 än jämfört med tidigare år?
 Gladare, betydligt. 
 
Vad önskar du att du gjort mer?
 Fotat, tränat, som alltid.
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
 Kört bil, hahah... hm, vet ej.
 
Blev du kär 2018?
Nej.
 
Favoritpogram på TV?
 Tittar inte på tv.
 
Bästa boken du läste 2018?
 Har ej läst någon bok.
 
Något du önskade dig och fick?
En spegel jag gått å sneglat på ett tag. Sen har jag köpt allt annat jag velat ha. 
 
Något du önskade dig och inte fick?
Vet inte. 
 
Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Säkert nått. 
 
Vad fick dig att må bra?
 Alla människor runt omkring mig!
 
Vem saknade du?
 Många.
 
De bästa nya människorna du träffade?
Har väl inte träffat så många nya tyvärr.
 
Mest stolt över?
Att jag faktiskt tog mig samman, kollade över allt och flyttade. 
 
Högsta önskan just nu?
Få iordning i lägenheten (3,5 månader in och fortfarande kaos). Skaffa en kungspyton. 
 
 Vad ser du fram emot mest just nu?
 Sommaren! Och lite till..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0