slide show

The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do.

Känner att bloggen har fått ståt still ett bra tag nu. Dels pga jag inte haft ett dugg att skriva om, och att jag verkligen inte haft tid. Har inte tänkt på bloggen så mycke.
Well.. Är sjuk, åkte hem direkt när jag kommit till skolan igår. Blev hemma idag oxå, och imorn. Men på torsdag blir de skola! På torsdag eftermiddag [efter 17.00] ska de komma några och titta på Twister. 
Twister kommer troligtvis få bli mamma till sommaren, så ska bli kul att få följa även hennes ungar lite :)

Slänger upp några bilder från min instagram i brist på andra bilder...

Bjuder på en bild på mig oxå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0