slide show

Ärligt talat..

Känner jag mig helt tom just nu >.< Går inte att beskriva.. Sitter till och med och gråter när jag skriver detta..

 «--
Lekte lite i gimp medans jag tänkte.. Bild från googel..

Helt ärligt.. Mamma fattar inte ett dugg ;o Asså shit hon är f*n 30+ och kan absolut ingenting.. Speciellt inte om kameror.. Ta inte illa upp mamma om du läser detta,men är så jäkla förbanad/ledsen just nu så jag måste få ut de!
Tror hon att jag inte vet hur mycket kameran kostar eller?! När man ändå har chansen att köpa en ny kamera,så tycker jag att man ska sattsa och ta en rejäl en.. Annars är ju allt skit.. Totalt! Men nu är man har suttit och knåpat [stavning?] ihop en bra anledning till varför jag ska få köpa 7D,så skiter sig allt! Vill ju inte ha någon annan heller,så de är väl lika bra att skita i alltihop :( Och jag som sett fram emot att fara på biluts m.m oc fota med den.. Tack för de mamma! >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0