slide show

Foto-musik dag?


Jao,har haft tråkigt idag.. Elr nästan iaf x]
Vaknade typ 11.30,gick ner och åt frukost. Tog med mig kameran ut och fotade lite efter det ^^ Fick ngr super bilder på Timmi! Helt underbart söta asså!! Har inte så mkt mer att skriva.. Ska snart baka piroger,ska äta de till middag med sallad :') MuMs!
Föresten.. Vad tycks om den nya designen? ^^ Ska fixa den lite mer..

Kan även meddela att det bara är 27 dagar kvar tills jagfår min nya kamera! :D Canon EOS 600D.


Fotograf: Jag
Modell: Kotte [min hund]
Kamer & objektiv: Canon EOS 300D med Sigma 70-300mm Macro


Fotograf: Jag
Modell: Timmi [min brorsa]
Kamera & objektiv: Canon EOS 300D med EFS 18-55mm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0