slide show

Tacos!!

Mums asså 8D Ska snart käka.. höhö
Sen blire att sortera reklamen, som jag inte fått tid till att göra än. Sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra efter.. Hm, kanske göra en video om min kameraväska som är dag 12? :) Kanske de kanske..
Hahah skriver liite om skolan är dåra ;)
Idag gjorde vi inte så mkt.. Kändes de som iaf. För de första; vi började 5 min förtidigt o.o Sen hade vi andra genomgången om drogor (y' Sen skrev läraren upp de frågor vi skulle svara på i biologiboken.. Rast .. Sen så gick alla tjejer till slöjden och hade chill där :) Sen kom 3 killar tror jag de va? Asså antalet är jag osäker på just nu xD Jobbade där ngn timme.. Lunch + rast .. Tbx till slöjden och chillade lite till innan de va dax att gå tbx till klassrummet. Haha va 15 i slutet på slöjden! Asså va de bara 4 kvar i klassrummet x] Sen fick vi sluta, typ sådär 30min tidigare? :D
Chill asså!

Nä nu ropar Timmi nerifrån "ätttaaa!!" haha xD Sötungen!
Ni blir utan bild i detta inlägg, men tror ni står ut med de ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0