slide show

The first picture

Tror faktiskt detta är första bilden jag tog med min Canon EOS 7D xD Skulle egentligen ha fokusen på smörblommorna men nädå.. Tkr ändå bilden blev ganska awesome :D

Allvarligt, har inte gjort så mkt idag höhö.. Vaktade Timmi på morgonen, han somna sittandes i soffan :] Satte mig vid datorn när han sommnat, men bytte till reklamen efter en stund. Haha kom på att jag inte gjort klart allt D: Aja, gjorde klart den. Hann sitta lite mer vid datorn innan de va dax för mat. Ca 1 timma [?] efter maten så for jag och mamma ut me reklamen. ;P
Imorron blire skola. Andra veckan haha! Tror vi ska titta på ngn film om droger igen o.o Efter man gjort klart frågerna till de, kanske man får gå till slöjden? (y' Och efter lunch beger klassen sig till hamptjärn för en chill eftermiddag där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0