slide show

At Christmas play and was so happy as possible, for Christmas comes only once a year.

Well, skrev sist [riktigt] för 5 dagar sen. Har inte haft tid elr ork för att blogga ngt :c Men nu är jag tillbaka! Haha xD
Har ngr bilder så :)

Bilder från den 13/12 - min födelsedag; min mumsiga tårta och en sak jag fick förutom pengar och choklad :D En dator sak, som jag inte vet vad den heter... hehe


Och lite random bilder från igår 18/12;


Och lite andra saker; bla en sak jag skämde bort mig själv med xD Och min filt som jag blev klar med idag 19/12

Känner att detta inlägg kmr bli en aning långt, men vad gör de? o.o
Idag så va de ju skola. Och har ju inte precis de vanliga schemat så, ganska chill :'> SNART LOV!!
Måndag
08:20-09:40 ~ slöjd
RAST
10:00-11:10 ~ spela spel, väldigt kul xd
LUNCH
12:20-13:10 ~ film, musse pigg [ehm..? o.o]
RAST
13:30-14:30 ~ städa

Tisdag
08:20-? ~ göra godis
RAST
?-11:10 ~ slöjd
LUNCH
sen kmr jag inte ihåg mera :''$

Onsdag
08:20-? ~ tårtbakning
LUNCH
?-? ~ prisutdelning för tårterna
?-? ~ FIKA :D

Haha väldigt intressant xD Ehm.. Aja, nu ska jag ta och titta på TV, mumsa choklad och dricka PowerKing!


Pssst! har gjort om lite här på bloggen. Blev själv ganska nöjd ^^ Men vad tkr ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0