slide show

Christmas cards

Gjord i Photoshop CS3 7/10-2010 ↑

Gjord i Photoshop Elements 11/12-2011 ↓

Well, har suttit och gjort lite läxa. Även pillrat på julkortet :) Kanske är liite sent ute, men bättre sent än aldrig va? xD Förövrigt så blev jag asnöjd! Det som kortet består av är en bild på en blomma, vissen. Och Timmis ögon. Allt detta är då redigerat och pillrat och fixat :) Höhö har jag utvecklats elr vad?
Nä, nu ska jag börja med SO uppsatsen. Har hållit på med teknikraporten ngn timma nu, och är äntligen klar! O.O'

Imorron ska jag och mamma baka tills på tisdag. Blir att mamma bakar min tårta, marängtårta med hallon och choklad :'] Och jag bakar lussebullar med vitchoklad i. Gillar inte russin så blir choklad ist ;D Asgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0