slide show

I have not forgotten, I just do not remember.

Idag har vi varit på Nordvikskolan och tittat. Tyckte de va sjukt mysigt där iaf! Speciellt med alla djur, asså över 50 arter/raser! :'o Helt sjukt! Vet iaf att jag vill börja där, och hoppas på att jag kmr komma in. Dock vet jag inte riktigt vilken inriktning jag ska ta... Antingen häst elr hund. Varesig jag väljer hund elr häst, så kmr Hemi följa med mig dit. Och kanske en hund. [mer om de berättar jag senare, närmare]

Btw, ny header och sånt kmr snart. Imorron ska jag jobba, fixa en teknikraport och försöka skriva på uppsatsen som ska vara inlämnad på tisdag.. kulkul, eller?
Har f*n 2 prov + 1 redovisning på min födelsedag D:


Nu ska jag sätta mig och titta på film, dricka cola och mumsa pringels! :''D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0