slide show

If you always say "we'll see" hands never ever anything.

Var ett tag sen jag skrev sist.. 5 dagar xp Har typ haft fullt upp.. Massa läxa osv.. Inte orkat gå in på datorn.
Aja, idag har vi iaf hjälpt mormor att flytta. Lägenheten som hon flyttat till är riktigt mysig! :) Höhö, fast kmr sakna huset..
Imorron [elr kanske idag?] så ska jag ut med reklamen. Sen tror jag att jag inte ska göra ngt mer, förutom att skicka ngr bilder till min morbror och redigera lite x]
måndag blire skola som vanligt, sen till Timmis dagis och vara där ngn timma. Tisdag, skola - läkare - tandläkaren. Onsdag, frisören - hem, sminka osv - bli hämtad - fara till Solberg på brorsans bröllop :D Blir awesome!
Nu ska jag väl antagligen se på TV, och dricka 21 elr sova x'D
Xperia x10 mini...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0