slide show

It's not the years in your life that counts, but life in your years.

Well.. Ngn tyckte det andra kortet var läskigt så.. >.< Men aa, detta är det nya dåra ↑ Inte lika nöjd med detta dock.

Har precis kommit hem, efter att ha varit hos mormor en snabbis. Och på affären. Var ju tvungen att köpa mer grädde till tårterna och pepparkakor. Fick även en Burn av mamma :D♥ awesome! Och fick även ett kuvert av mormor, som jag ska öppna imorron.. Hade även "beställt" rullrån av henne så :))
Imorron skare bli hur awesome som helst! Ida och Michelle ska följa med mig hem direkt efter skolan. Så ska vi fixa tårterna [tror jag?] Sen kmr mamma, Uno och Timmi hem. Mamma kmr hem med maten, blir typ sallad (y'

Aja, nu ska jag hjälpa mamma fortsätta baka! 8'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0