slide show

Jullov! :D

Helt awesome med lov nu. Är ganska stolt över mina betyg oxå ändå, även fast jag inte ville se dom. Kan ju avslöja att jag har 2st MVG! Yeah :D
Mamma hämtade mig efter jag slutat, runt 10tiden. For hem.. Jag kokade spagetti och stekte hamburgare x] Efter tat jag ätit så går jag och sätter mig framför TV:n och efter kanske 1 timma, jaa.. Vad gör jag då? Jo, jag somnar o.o Haha, ehm.. Vaknade väl typ 14:45 :''$ Sen for mamma, jag, Timmi och Uno på rusta osv.. Handlade lite. Hem igen -> äta [sallad] Ha tråkigt ngr timmar, sen hjälpa mamma slå in ngr paket som ska lämnas bort imorron. Fota dom lite, bilderna kmr dock upp imorron och på lördag. Och ja, nu sitter jag här :) höhö.. Imorron ska jag, mamma och Timmi på stan och köpa den sista julklappen. Woopwoop, vi vet inte ens vad vi ska köpa men aja.. xd

repris bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0