slide show

Känslan som uppstår när pappa säger att han ska hämta godis och kommer tillbaka som tomte xD wtf

I söndags åkte jag ju till pappa efter att jag jobbat. Och kom hem idag, va egentligen tänkt att jag skulle komma hem igår.. Men aa :) Iaf, i söndags så chilla vi lite typ.. Mumsa gött.
Sen sa pappa att han skulle gå och hämta godis. Jag ba "aha, jag vet nog vad du ska göra" För han och Tsveta hade ju sådär tisslatochtasslat lite om att 'tomten' skulle komma. Så när pappa hade gått så kom 'tomten', ehm ursäkta, men ska jag tro på de? Fick iaf våra julklappar. 400 spänn! :) Bättre än inget, right? Dessutom hade jag gjort av med alla pengar jag fick när jag fyllde år.. :''$

ingen bild, men ni klarar er säkert ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0