slide show

Stressad dag eller what?

Idag, ja.. Haha vad ska jag säga? Varit typ stress med allt. Vilket kanske inte är så kul? Men iaf, först så åkte jag, mamma och Timmi på BO´s med lite julklappar, och fick lite som vi skulle ta med oss oxå. Sen på stan ngn timma elr så.. Hittade lite kläder till oss alla tre, inklusive den sista julklappen. :) Sen for vi till min morbror och lämnade paket där. Sen tbx in till stan för att gå på djurmagazinet. Där blev det att mamma köpte fiskar för typ 200 spänn, och jag köpte ett stort, nytt bur åt Hemi. Som va på rea, typ 350kr billigare än vad de egentligen skulle kostat :D Yeah!
Så nu har jag precis pyntat granen klart, slagit in dom sista julklapparna och ställt allt under granen. Fotat lite oxå. Dock hinner jag inte lägga in bilderna idag för sitter vid föräldrarnas dator. hehe.. Har f*n inte ens ätit middag o.o Själv har jag bara ätit en hot dog och lite sallad idag.. ehm ^^'''


bara tog ngn bild från datorn xD Jag som fotat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0