slide show

Ehm... ?

Har ju inte lite tråkigt nu då O.O Nädå! Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Bara kände för att skriva av mig lite ^^ Kanske ska ta och berätta om dagen?
 Har ju såklart varit på skolan.. [usch,elr de va lite tråkigt iaf] Först hade vi So med PJ.. En,ganska konstig typ enligt mig x] Började med ett nytt område idag,nämligen kristemdomen.. Väldigt intressant va? Yes,yes! Fick veta vad klassens namn betyde :P Mitt namn betyder typ 12 olika saker.. Kmr inte ens ihåg 2 av dom.. Förutom att Therese betyder skördare och ngt annat XD
 Men iaf.. Sen hade vi bild,kladdade på med lera. Skojj,skojj :D Nja.. kanske.. Sen hade vi en jäkla lång luch,fast inte lika lång som den brukar vara på måndagar,som tur är :) Sen va de klasstid,fick iaf klart svenskan så jag kan fortsätta med slöjdhistorian på fredag.. Ska "forska" om tovning där då.. Med William i klassen :P Och jag ska göra lite om fåren. Kul,kul! Tkr vi borde få in So:n där oxå,eftersom fåren kmr från olika land x''D

Ska ner och poppa popcorn nu 8D Fast har ingen drika =( Får sodastreama! [stavning?]

Ngr bilder från förra helgen ^^

katt
Tootiis,zöwtnosen!<3

eld
Fin,fint :)
timmi
Timmi i egen hög person! Hur tusan kan man ha en såå zöwt lillebror?! :'o<3
trumma
Timmis roliga tümma 8D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0