slide show

Sådär

Äntligen är nya headern uppe! :D Tycks?
Kan ju ta och säga på en gång, att jag verkligen blev sjukt missnöjd med manen på hästen >.< Men skitsamma! hehe.. Och ja, jag har ritat hästen själv. Först på papper, fotade och ritade om den i elements 7. Haha bra förklaring här dåra.. (y'
Ehm, har även fått ett uppdrag :) Men de får ni veta mer om sen.. De ska iaf vara klart innan skolan börjar, elr hur kusin? x]
Har varit och fota lite idag.. Tog blomsprutan [heter de så elr?] och sprutade vatten på blommorna jag ville fota x'D Blev iaf supernöjd med många av bilderna! Dom kmr upp lite senare ikväll, elr ja.. Ngr av dom iaf ;) Eftersom imorron ska vi på bröllop och jag är säkert en av dom som ska fota. Så måste ha minneskortet tömt, även fast de får plats med över 6000 bilder ^^,
Haha fail.. Kunde ladda upp headern, men kan inte ladda upp andra bilder o.o'

Kommentarer
Postat av: vicky

Den blev jätte snygg!

SV; Tack, vill verkligen ha det!

SV 2; Haha okej ;)

2011-07-29 @ 22:32:12 / URL: http://vwestin.blogg.se/
Postat av: vicky

SV; Haha okej. Ses imorn :D

2011-07-29 @ 22:47:01 / URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0