slide show

Tjopp

Idag ska jag göra ... ingen aning o.o Mamma vill att jag ska städa rummet och hitta mina nycklar som varit borta sen veckan då vi sluta skolan, av ngn mystisk anledning >.< Ingen jäkla aning vart dom är, fett nice.. NOT! Sen vill hon att jag ska plocka ur och i diskmaskinen.. Och ta ut Hemi så hon får springa.. Sen ska jag byta gräs åt henne.. Jag ska oxå duscha innan vi far till mormor, tror vi ska dit iaf (?) Shit hur ska jag hinna?! :o
De viktiga är väl duscha och ta ut Hemi.. Hm, de andra får vänta tills ngn gång i veckan x] Ska dessutom kanske passa Anna-Maria en dag denna vecka, 1-2 timmar typ. Ska bli kul! Lära känna henne liite mer :))
Ska väl passa på att fota lite när jag är ute med Hemi. Måste verkligen skaffa en sele till henne.. Får fara på djurmagazinet ngn dag, elr be mamma fara på lunchen..
Aja hare gött! :D
Gha kan inte ladda upp bilder >.< Ngn annan som har samma problem? o.o


Blir en gamal mobil bild :P Som redan var uppladdad x]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0