slide show

1200kr!

Har äntligen sålt min gamla kamera! Fick 1200kr för den :) Nice
Så nu har jag över 1700kr i bara börsen xD Riktigt nice!

Förövrigt har jag typ inte gjort ngt idag.. Ätit pizza [mums!], sortera lite reklam,ätit middag, fotat Hemi, hoppat studsmatta med brorsan [xD kan ju säga att de är lite knas då] sen sålt kameran och ätit rabarber x'D I stortsett min dag idag.. Nu, har jag ingen aning om vad jag ska göra.. Kanske se på film senare? Tåls att tänkas på ;D



Canon EOS 300D [gamla]


Canon EOS 7D [nya]

Snacka skilnad o.o Haha har inte märk förns nu att Emblicha är på nästan samma ställe på båda bilderna xD Fail


Kommentarer
Postat av: vicky ♥

JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAAAAAAAAAAAAAAAAAAARVAD SKITIG HON VA! :O

2011-06-26 @ 00:25:12 / URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0