slide show

.....


Hej på er! Har varit hemma idag pga att jag inte mått så bra.. Skulle egentligen ha vandrat, med en till i min klass.. Men hon mådde inge bra heller.. x> Men iaf.. Kom hem igår från kornsjö.. Orkade inte logga in på datorn..
Dessutom när vi kom hem så låg Tootiis på altanen och hade blod på tassen "/ Och jag tror hon har brytit ett revben, för de typ "stiker" ut under magen på henne.. Så hoppas att hon klarar sig, annars vet jag inte vad jag ska göra.. ♥ Sen när vi hade pakat ur bilden så åkte vi till mormor och klippte Viktor :P Asså hennes hund.. Sen gick jag och mamma ner och fotade hästarna som finns där, elr ja ngr av dom iaf...

Kanske ska ta och göra en ny header? :) Får se hur de blir..
 Nu ska jag försöka koppla in TV:n, hitta ngt bra.. äta choklad och dricka 21 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0