slide show

Hemma igen

Precis kommit hem från reklamen :) Tog bara 2 timmar! Rekord här asså o.o Har varit i stugan i helgen så har inte kunnat uppdatera ngt, tyvärr.. Kanske ska ta in ngn gästbloggare nästa gång? ^^ Ska nog fundera på det.. Intresserad? Säg bara till! :)
Har väl inte gjort så mkt.. I fredags va vi hos moster och hennes sambo elr va man nu ska säga.. Min morbro, och en av mina kusiner kom oxå :) Riktigt trevligt! Åt förrätt, varmrätt och efterätt.. Sista va godast kan jag ju säga: Tårta med jordgubbar! Mums!!
Igår va vi bara i stugan och slöade.. Hade inget att göra för de typ regnade.. Min syster Johanna fyllde oxå år :D Grattis ännu en gång!
Och idag så vaknade jag av att jag hade svin ont i ryggen >.< Mysigt..
Ska snart äta så.. Hare gött i ngn timme så kanske jag skriver igen xD
Orkade inte redigera den x]

Kommentarer
Postat av: vicky ♥

Shit den var jätte fin, jag älskar den! tack! :')

2011-06-26 @ 18:23:12 / URL: http://vwestin.blogg.se/
Postat av: vicky ♥

SV; kul, det gör inget om du råkar göra fler haha (a) <3

2011-06-26 @ 19:05:42 / URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0