slide show

Jao...

Vete´ tusan hur jag ska hinna med allt just nu O.O Känns omöjligt! Va ju sjuk veckan innan lovet och missade en massa. Och nu måste jag ta igen den.. Typ 100 tal i matten [överdriver lite],de känns som 100 iaf.. En bild ska vara klar på Tisdag nästa vecka,lämnar in idrotts saken imorron,får iaf den borta ur världen! Sen är de SO prov på Fredag nästa vecka,och ett NO prov som ingen i klassen viste om,tydligen >.< Shit! Och måse hinna höja betygen i dom flesta ämnena.. Vill helst ha VG i alla dom jag har G i nu.. Och det är hela 8 ämnen! :o Och 2 VG:n ska försöka höjas till MVG och 2 MVG får stå kvar där dom är ;P
 Känns lite overkligt att de snart är sommarlov och nian närmar sig.. Och man snart måste ta och fundera över vilken linje man vill gå.. För min del blir de Media som gäller ^^ Med lite mer inriktning på foto.. Är bara närvös för att mina poäng inte ska räka.. Men de behöver jag ju inte oroa mig över nu,elr? ;D Får ju softa ett halv år till! 8D♥♥


Fotograf: Viktoria Westin [kusin]
Modell: Kotte [min hund]
Kamera & objektiv: Canon EOS 300D med
EFS 18-55mm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0