slide show

Bra tajming...

Asså idag har jag bara otur >.< För de första började de igår.. Kunde som sagt komma in på internet med min dator.. Och idag skulle jag göra diskrensning och defragmentera datorn medans jag jobbade.. gjorde de. Sen kunde jag ändå inte komma in O.O Sen sa mamma att jag skulle göra en system återställning, gjorde ju de. Sen skulle datorn startas om.. Sen kom jag så att jag kunde skriva in lösen, klickade ok.. Sen blev allt svart! Gud va jag hatar de >.< Och nu går de inte att starta den där förbaskade datorn. Som tur är att jag sparade alla bilder innan de hände.. Håller tummarna för att mamma hittar papperna på den, annars får jag ju mer fel än vad jag redan har :[
Dessutom skulle de komma en kompis och hjälpa mig aktiver photoshop på just den datorn >.<

Ngt posetivt är iaf att jag har lärt mig hur kameran funkar lite :)

 
Modell: Tootiis [min katt]
Fotograf: jag
Kamera: Canon EOS 7D med EFS 18-135mm


Kommentarer
Postat av: ViktoriaJohansson©

jätte söt kissekatt :)

Du är grym på att ta kort :)

2011-05-28 @ 19:50:58 / URL: http://viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0