slide show

Har inte..

Har inte hunnit uppdatera ngt tidigare i veckan, vilket jag tycker suger ^^' Menmen.. Ska egentligen sitta och plugga till NO-provet imorron, men har ju lixom inte fått reda på vad vi ska läsa om så.. De går ju inte O.O
Igår va iaf jag,mamma och brorsan på elgiganten och snackade med dom om kameran.. Den finns varken i butik,internet eller hos dom som elgiganten tar hem dom ifrån.. >.< Finns bara i Luleå. Lite långt för oss att åka för en kamera. Men iaf, frågade ifall de gick att beställa hem den därifrån. Och han vi pratade med sa att han skulle höra av sig ifall de gick. Han har inte hört av sig än.. D:

I söndags va vi i myckelgensjö, hos en vi känner ^^ Hon typ älskar att laga mat, och dessutom är de hon gör skit gott! Iaf, efter att vi fickat så gick vi ner till sjön där man kan fiska.. Och snacka om att jag blev happy! Hästarna va ute :D Nice! Hade ju såklart kameran med mig, så de blev några riktigt bra bilder! Fast efter typ 30 bilder så va de slut på batteri >.<'


2 av dom bästa bilderna :) Fanns en minishettis, skäck och en annan som jag inte vet rasen på oxå.. Men fick inte så många bra bilder på dom tyvärr.. Får åka dit igen när jag har nya kameran och batterigreppet.

Ngn mer än jag som ska se melodifestivalen ikväll? 8D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0