slide show

Idag

Idag har jag ju som sagt varit och delat ut reklam med min kära kusin :) Sen när vi va klar vid 15-tiden.. Så åkte vi till hennes sköthäst Emblicha [lillan] :D Va jättekul där! Va typ fösta gången jag va så nära araber xD Asså hästrasen.. Men iaf så hade jag med mig kameran, och även Viktoria hade med sig sin :) Så jag va fotograf då (L)
Sen efter att hon hade ridit en stund, så tog vi av Emblicha sadeln så hon fick rida barbacka :) Sen efter de tog vi lös tyglarna så hon bara hade tränset kvar.. Så fick Emblicha galoppera omkring osv i padocken. Mkt fina,fina bilder blev de! Och arab hingsten som står där oxå, va typ galen o.o'

Emblicha ox

Viktoria Westin xD

Gash va jag längtar tills slutet av nästa vecka asså o.o När jag har nya kameran ska jag följa med Viktoria och ta ännu fler bilder på Emblicha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0