slide show

Prao..

Jao,har prao vecka nu :P Ska vara på brorsans dagis,med alla barn. Kommer väl bli sådär.. Fast jag kan ju hissa att man får sovmorgon (y),men dissa att jag måste träffa brorsan mer än vad jag redan gör xD Vi kommer va såå läss på varan O.O Iaf jag..



Har fruktansvärt ont i halsen just nu o.o Veté tusan vart de kom ifrån.. Men iaf.. Ska väl vara uppe 30 min till typ.. Sen ska jag och sängen ta ett snack xD Blir till att kliva upp 7 och duscha,äta sen cykla till dagis så jag är där vid 9-tiden :)


Ha de gött xD asg.. De rowsa är min mobil 8]

Canon EOS 300D och canon zoom lens 100-200mm [tror jag]

Föresten.. Har en ny design :) Kul va? Men måste koda lite mer.. Ska nog fråga kusinen om hon kan hjälpa mig :P Tills dess.. Får de va som e är XD


Kommentarer
Postat av: Julia

Var gärna med i Dagens blogg på min blogg. Vinnaren får en länkning i ett inlägg!



Om du inte gillar sån här reklam så ursäktar jag mig! :)

2011-05-02 @ 18:27:45 / URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0