slide show

Städat..

Städade ju klart rummet idag för att dom skulle komma och kolla på Doris, men helt plötsligt för jag ett mail på FB om att dom fått förhinder >.< Stressat i onödan!

Imorron är de iaf syskonskola saken.. Ska hänga med pappa. Troligtvis blir de en resa till Umeå :) Kmr såklart ta med mig kameran! xD Sen på fredag har man sovmorgon till 09.55 :> Najs! Sen på lördag blir de till att kliva upp tidigt och åka på bilträff, tar med mig kameran ;D

Har äntligen hittat två kaniner jag vill ha.. Men kan inte bestämma mig för vilken O.O
1. Gräddis: vit honkanin med blåa ögon
2. Grevinnan: Brun/begie honkanin med blåa ögon
Båda är ur söt och kmr från samma uppfödare! Får väl se om de går att frakta upp ngn av dom.. Dom finns i Göteborg, så hoppas på ett posetivt svar från dom :) Dessutom lutar de mest åt att jag tar Gräddis :D


Canon EOS 7D - EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS


Kommentarer
Postat av: vicky ♥

Hoppas hon blir såld nura!



Va gärna med i dagens blogg! :D

2011-05-26 @ 15:30:06 / URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0