slide show

Tjo!

Haha omg kom att tänka på en sak som ände i torsdags förra veckan xD Asså vi hade labb på matte/no timmen efter slöjden, och vi skulle typ labba de där om fruktsyror elr vad de nu heter.. Men vi tjejer blev typ hög på de där O.O Man skulle ju lukta på de när man blandat och hållt på.. Och gissa vad de luktade. Dessutom skulle vi hitta hallon,banan och päron i var och en av testerna. Asså vi gjorde 3 st med olika saker.. Men iaf.. I första hittade vi kubb/stift lim,hallon och ngn till.. Vi gjorde 3 försök på 1 osv..
Sen på andra, va de banan och ngr som jag inte kommer ihåg o.o Tredje va päron och ngr jag inte heller kommer ihåg.. Men på päron så tyckte min labb kompis att de luktade tapet klister o.o Och jag tyckte de luktade lakris XD Sen kom vi fram till att de va pigelin [päron]. Haha tror ju att vi förstat vårat luktsinne där lite.. Sen när vi märkte att de va pigelin så blev vi ju super glad för att vi va först klar. Och då sa läraren att jag säkert kommer bli kemist o.o
Jag ba: Jadu, tjore! Tror inte de du..
Sen va alla tjejer typ höga resten av dagen. Snacka om att killarna tittade konstigt på oss O.O



Och idag blev jag klar med min väska på slöjden :D Bild på den kommer sen.
Va faktiskt ganska go lunch idag på skolan. Otroligt! :o Haha.. Sen efter att vi ätit lite gick jag och 3 tjejer i klassen ner till en av dom, coh plattade håret xD (L) Sen gick vi upp på skolan igen fö att ha engelska [se film] och so [redovisa]..

Ska hämta kameran imorron :'D ♥


Kommentarer
Postat av: vicky

SV; Vet inte riktigt, ska ju till s-vall imorn och stan med mamma på söndag så :p

Men jag hör av mig när det passar, brukar ju rida ut med jenny ganska mycke och kanske inte så kul då x)

2011-05-20 @ 23:22:57 / URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0