slide show

Varit..

Varit med pappa idag och ja.. De va väl ganska kul x] För de första sovmorgon. Men dum som jag är så vaknade jag 1 timma innan klockan ringde.. >.< Uscha! Men satte mig iaf framför datorn då (y) Sen gick jag ner för tt äta och göra mig färdig. Sen får vi på avis [pappas jobb] och målade en husvagn xD Haha! Sen blev pappa typ facinerad över min kamera o.o' Han gick och höll i den 2 ggr.. Han tillochmed tog en bild. Men den blev inge bra, så jag raderade den :P När de va "lunch" så åkte vi till brorsans hus för att mata deras katter. För dom är i Kreta med en av syrrorna med fam.. Orättvist. Iaf hittade bara en katt, Basse. Skitsöt! Han är en Manx, ja rasen heter så.. Dom har ingen svans ^^


Lit mer än 76 bilder på denna sötnos. På mindre än 20 min. Pappa tyckte jag överdrev.. O.O Hmm.. XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0