slide show

Just because I was bored 2

√  Haft kvarsittning - japp, men hjälpte faktiskt en kompis så o.o
√  Fått stanna kvar efter skolan - jo, har jag väl fått antar jag? xd
Blivit utskälld av en lärare - nä, tror inte de..
En lärare har blivit förbannad på dig - inte vad jag vet..
Busringt till en lärare - haha vem gör de? o.o Inte jag iaf
√  Blivit sur på en lärare - har väl hänt ett antal ggr
√  Glömt några läxor - mjo
√  Glömt att det var prov/test - helt klart
√  Blivit utelåst från klassrummet - haha jao, på ngt sätt lyckas dom flesta ^^
Pratat utan att räcka upp handen - ingen aning faktiskt
Svurit åt en lärare - inte så dom hört iaf ;) men, njä, inte vad jag kmr ihåg just nu
√  Snackat med en kompis under en genomgång - japp
√  Sagt "jag hatar matte" - har inte sagt hatar dåra, men sagt att jag inte gillar matte
Dissat en lärare - njä.. [?]
Blivit utskickad minst 2 gånger från klassrummet - nä
Skolkat - haha ehm.. vet inte o.o
√  Struntat i äta skolmaten - japp.. oftast gåre inte äta maten på skolan >.< elr de går, men inte precis de godaste

[] 0-3: Vad duktig du är!
[] 4-7: Inte lika duktig, förbättra!
[x] 8-12: Nej ,kanske dags att förbättra sig ganska mycket här.
[] 13-17: AMEN, FÖRBÄTTRA DIG NU!

haha okeej? xD

√ = gjort..


[lånad från en kompis på FB]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0