slide show

Redigering; rengbåge

Före ↑

Efter ↓
Tips här ifrån ;)

Hade bara sådär allmänt tråkigt, så försökte mig på lite redigering. Och tro det eller ej?! De gick att ladda upp den :'o Brukar annars inte kunna ladda upp redigerade bilder, men gjorde en annan grej med denna bild. Så ska fortsätta göra så c:

Nu vet jag inte vad jag ska göra.. Haha, titta på ngn film? Njä, har sett alla filmer vi har här hemma >.< Och inge bra på TV;n äre heller... Kanske ska ta och kolla om de finns ngn bra film på voddler? x]

Kom ihåg att det är stor © även fast jag inte skrivit på bilden. Ska dock knåpa ihop ett eget copyright märke som jag hädanefter kmr he på alla mina bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0