slide show

"Slowly, slowly, one by one, each leaf dangling down against the cold hard ground"

Sitter och försöker komma på ett bra slut till min fantasi berättelse. Elr slutet o.o Ehm, snarare mitten delen OCH slutet. Är nöjd med början, men när jag försöker fortsätta blir allt bara skit xd
Förövrigt stannade jag hemma idag. Har ont i hela kroppen.. Och för j*vligt ont i knäna >.<
Ska egentligen sitta och göra reklamen, men känner att svenskan är lite viktigare just nu.. Har ju lite av fredagen och lörsdagen på mig, right?
8 saker denna gång. Alla saker ska till villor, och 7 av dom ska till lägenheter. Och en sak ska vara utanpå alla! Asså hur har dom tänkt?! Man kan ju inte precis skillja på vad som är vad sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0