slide show

True happiness is to be happy with no luck.

Uhm.. Äntligen! Efter mkt om och men så blev de xD Vet ni hur jobbigt de är när man inte får de att funka med 4 koder INNAN man hittar koden som de funkar med? Okej, den där meningen blev lite konstig men aja.. Haha har suttit i 3-4 timmar nu och försökt hitta rätt kod o.o Och nu, för kanske ca 30 min sen så hittade jag den! Bara att öppna photoshop och börja beskära, redigera bilderna osv.. Och äntligen är de klart! Dock är de lite små pyssel kvar, men de fixar jag när jag kmr hem från skolan ^^ Och de där konstiga som är när bilderna byts ska jag oxå fixa.. Så fort jag vet vad som är felet. Måste iaf gå igenom alla jobbiga koder igen >.< usch..
Ehm.. Inte trött än så ska väl titta på TV :)


Hare gött!!

Kommentarer
Postat av: Wilma | Foto & Vardag

SV: felet på headern är att det är olika storlek på vanliga header avsnittet i stilmallen och i kodavsnittet som du fick från min blogg i kodmallen :D

2011-11-21 @ 19:24:31 / URL: http://wilmasfotodagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0