slide show

While considering what to do, you can sit down and sing a song.

Fotad med Canon EOS 300D [gammla kameran]

Usch, vill ha vinter! Asså om de inte är snö innan den 13:e December vet jag ju inte vad jag gör o.o 21 November, och fortfarande ingen snö. Endast frost. Och har "snöat" en enda gång, och de va ju självklart på natten.. Så inga snö bilder heller >.< hehe..

Min dag idag, hur har den varit? Hm, jo helt ok faktiskt ^^ Fick iaf fortsätta skriva på låten. Vilket går super! Musikläraren säger att min början är "modern" och den går absolut inte med dom vanliga tråkiga akorden. Tacktack :D haha
Och en grejj, alla 20 i klassen var där idag! Fantastiskt :'o Brukar annars aldrig vara de..
Och imorron ska vi träffas inne i stan kl 9 på park skolan. Ska titta på ngn teknik sak.. Sen luch 12-13.. Mötas vi komtek [?] Delas upp i 2 grupper.. Ena gruppen ska väl pyssla elr ngt sånt på komtek, och andra ska åka båt! 8D Typ ta vattenprover i Ö-viks fjärden. Chill!!

Aja, nu ska jag äta pigall och glo på TV ngn timma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0