slide show

1a prao dagen.. OK

Va faktiskt en helt okej dag :) Är rätt nöjd! haha

Va på Kusthöjden i det nya lägenhetshuset. Ganska kul att springa omkring i alla trappor och lägenheter som inte va klara xD Sen for vi på statiol och tog en maka och kaffe [oboy för min del] Efter de tbx till lägenheterna.
Sen for vi på Beijer och käka lunch. Sallad!! :D
Vidare till Nimitz kontor och snacka lite där, och träffa en vovve. As söt är han oxå! Sen skulle vi till BO´s resturang. Och lägga lite golv åt Chefen. Har ngr släktingar som jobbar där oxå, bla en av mina mostrar. ^^ Va där typ 4 ggr efter första gången? xp Men vi fick iaf en glass när allt va klart (y' mums!
Var väl i stort sätt min prao dag x''D

Nä, nu ska jag fortsätta med den nya headern ;) Den kmr väl efter Halloween antar jag.. Elr kanske fixar en ny halloween hader? Ja, vem vet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0