slide show

Redigerar bilder + engelska läxa..

Haha ja x] Lyssnar på musik oxå, men orkade inte skriva de. Iaf väldigt bra att redigera bilder sammtidigt som man gör läxa, känner jag ^^' Har typ asmkt läxa nu.. På tisdag nästa vecka ska engelskan in. Onsdag; so redovisning, som jag inte ens börjat på.. Känns ju bra? hah Sen äre även OL-dagen då, ska typ orgentera [stavning?], sen på fredagen är de typ no prov o.o Och imorron är de språkvals prov! Och de kmr jag på nu Dx Asbra.. haha njä.
Måste även städa rummet klart, hur ska jag hinna allt? :o
Kanska ska byta header och göra om lite oxå? haha xD typ aslänge sen jag gjorde de.. Aja. får se hur de blir.

Kommentarer
Postat av: saw moo

ja

2011-10-24 @ 20:58:47 / URL: http://57139

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0