slide show

A friend is one who knows everything.

Jaa, här sitter jag upp på mitt rum. Musik på högsta [okej, inte riktigt högsta då....] volym och sjunger med. Vad ska man säga?
Ännu en vecka avklarad. Nu har man låång helg! Hur va dagen då?? Jo, helt okej... Nationella i engelska på morgonen. Uppsats. Gick väl hyfsat förutom min failade stavning kanske?
Sen slöjd. Läraren va en aning trött, och det märktes! Hade nålat fast underdelen till en tunika. Och då kommer hon och säger att det är fel.. Men sen visar det sig efter att hon satt sig och nålat om allt, att jag ändå hade nålat rätt. xD Så fick hon nåla om allt igen.
Lunch, idrott och NO stod på schemat sen.. Kan säga att de annars varit en kanske chill dag.. Gjorde inte så mycke på idrotten. Och på NO:n hade läran bara genomgång sen fick vi sluta 15min tidigare (y'

Gick sen med Maria, en bit sen vidare hem.. Va så satans hungrig när jag kom hem så gjorde nudlar... Hahah! Jo, klumpar jag inte till de?! Precis när nudlarna blivit klara ringer pappa och säger att han kan hämta mig. Och vad gör jag då? Jo, jag driker lite av det varma vattnet! Och bränner typ halva tungan och gommen... >.< Så jaa.. Där va min kväll förstörd?

Känner att de blev väldigt långt? o.o'


Hilja på bilden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0