slide show

En månad..

Ja, känner att de va ett tag sen jag bloggade. Nästan en månad. Shit asså!
Jaa.. Vad har jag gjort under denna månad jag inte uppdaterat? Jo -->

Skola, läxor, nationella, läxor.. Kaniner, godis, kompisar. Kaniner, läxor.. Sjuk och mer sjuk. Haha jaa, typ så x] Känns ju helt ok, eller?

Men nu sitter jag här, i mitt halvt färdigstädade rum. Haha kul... Började iaf städa idag. Flyttade sängen och buren där Hedvig och Heaven bor just nu. Hemi fick stå kvar där hon stod. Och kan säga att de såg väldigt kul ut när jag släppte ut Hedvig och Heaven i deras "hage". Hemi stod och stirrade på dom, när dom sprang och skuttade osv xD
Har just nu förbannat ont i lilltån.. Då jag slog i den i sängens ben. Jäkligt kul eller inte. Gör fortfarande ont och va väl ca 10-20 min sen de hände o.o wtf

Har iaf påsk lov.. Alla har väl de?! Imorron blire att följa med pappa på hans jobb. Kul, kul! Får se hur de blir, kanske förljer med honom till Mellansel? Vem vet... Resterande dagar av veckan ska jag städa, göra 2 [!!] skriv uppgifter som ska va inlämnade veckan som kommer. Sen ska jag även sortera reklamen och jobba. Hur f*n ska jag hinna med att slappa lite?! D:

smått oseriös bild.. höll på att skratta ihjäl mig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0