slide show

30 dagars bild utmaning

Dag 1 - En nytagen bild
Dag 2 - Favoritpryl
Dag 3 - En gammal bild
Dag 4 - En bild jag aldrig lagt upp
Dag 5 - Min hobby
Dag 6 - En familjemedlem
Dag 7 - Tema "grön"
Dag 8 - En favoritbild
Dag 9 - Självporträtt
Dag 10 - Dagens
Dag 11 - Detta gör mig glad
Dag 12 - Mina djur
Dag 13 - En vinterbild
Dag 14 - Tema "ljus"
Dag 15 - Känslor
Dag 16 - Kärlek
Dag 17 - Ett ögonblick
Dag 18 - När jag var liten
Dag 19 - Här bor jag
Dag 20 - Tema "olika"
Dag 21 - Mitt beroende
Dag 22 - I all hast
Dag 23 - En sommarbild
Dag 24 - Väder
Dag 25 - Detta skrattar jag alltid åt
Dag 26 - Tema "två"
Dag 27 - Annorlunda
Dag 28 - Nyaste bilden på mig
Dag 29 - På natten
Dag 30 - Valfri bild

Förra utmaningen gick ju inte precis bra.. Haha slutade vid dag 11.. Men denna gång kmr de bli fullt med bilder, så.. Ja, jag hoppas ni kmr uppskatta det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0