slide show

Frågor - tråkigt o.o

Höger- eller vänsterhänt;
Höger
Humör just nu;
Ehm.. ? o.o Pigg kanske?
Favoritgodis;
Olika, dock väldigt mkt choklad ;>
Är det nåt du absolut inte äter;
Chipslåda, mm
Kläder just nu;
Mjukis byxor & blåt linne..
Musik just nu;
Adele, rolling in the deep
Vad sa du senast;
Kommer inte ihåg x]
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då;
?
Sommarplaner;
Chilla, vara med vänner och fota :D
Fisk eller badkruka;
?
Saft eller alkohol;
Saft
Hur många kuddar sover du med;
4, vill dock ha fler o.o
Favoritväder;
Soligt och en aning blåsigt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med;
Kameran, mobilen och.. Ombyte
Spelar du nåt instrument;
Beror på vad som ingår i ordet "instrument", om sjunga ingår så ja.. Annars nej.. Gillar dock att spela piano
Morgon- eller nattmänniska;
nattmänniska helt klart ;)
Sparare eller slösare;
Båda tror jag
Bästa film;
Har ingen favvo film...
Tror på liv på andra planeter;
Jao
Kommer du ihåg din första kärlek;
Haha ofc! xD Skrattar bara åt de
Älskar du henne/honom fortfarande;
Nej, va typ sådär 8-9 år sen jag träffade personen sist x]
Tror du på mirakel;
Kanske, jao..
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid;
Ofc
Ser du dig själv som tolerant mot andra;
Ehm..? o.o
Ser du på kärleken som ett misstag;
Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor;
Vet inte
Bio eller promenad;
Om de är en bra film, så bio ^^'
Är du kittlig;
Haha, ehm.. En aning xD
Snarkar du?
Nej
Stjärntecken?
Skytt
Rädd för insekter?
Nej
Äckligaste insekten;
Ehm, dom största o.o
Största svaghet;
Ingen aning
Det här är jag bra på;
Lyssna tror jag
Bästa bok?
Har ingen favvo här heller.. Dock gillar jag Blodröd väg :)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Haha.. Vet inte
Vad vill du jobba som?
Fotograf, ngt inom musik elr med djur =)
Chips, morötter eller godis?
Allt!
Pizza eller hamburgare?
Båda
Skriver du dagbok?
Väldigt sällan
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
Vill tatuera mig, men vet inte riktigt vart.. Dock bara ngt litet
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)
Hm, en aning stökigt.. Måste fixa de x]
Gungar du på stolen?
Ibland, kul ju o.o
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Nej
Vilken hand håller du gaffeln i?
Höger
Är du rädd för blod?
Nej
Saltar du på maten?
Ibland, fast sällan
Gillar du att sjunga?
Älskar't! :D Antar att de ligger i släkten ;P
Anser du att du är stark?
Haha ? xD
Brukar du sola?
Ibland
Vad gör du om du får hicka?
Väntar tills de slutar.. Inget av "tricken" funkar för mig
Röker du?
Nej
Snusar du?
Nej
Använder du knark?
Nej
Kaffe, te eller inget?
Te
Har du en besatthet?
Tror inte de iaf..


Ja, jag har vääldigt tråkigt! haha xd Ehm.. Har iaf fixat om på bloggen. Och mer nytt kommer komma under veckan, om jag orkar fixa de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0