slide show

Gästbloggare - tomten

HOHOHO! 
Eftersom att Marie-Therese är en sån rar flicka så har jag bestämt mig för att skriva lite här!
Jag ser allt, så om någon av er har tänkt att vara dum.. LÅT BLI! Jag tar ner er, på en sekund..
Jag slår er gul och blå och vänta bara... JAG KAN KARATE ;) Sedan vill jag säga att om någon är dum så får ni kol i julklapp, jag ger inte dumma barn fina presenter.. Som det ser ut nu blir det ingen jul det här året för att samhället ändras så mycket och alla är dumma istället för snälla.. (Inte Marie-Therese) Fast nu ljög jag, hon är dummast :):)
wihooo, modo  äger!! 
Jag har inte så mycket mer att säga förutom att jag tycker att alla är fula, på sitt sätt! :) Nämen ni är fina men fan ta er om ni säger något elakt om mig!..
Kram och puss så ses vi till jul om alla uppför sig! <3
mvh tomten

obs, en kompis som skrev när vi hade språkval x'''D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0