slide show

Hundar

Bjuder på lite bilder tills jag får ngt att skriva om :)
Men iaf senare idag [xD] så har jag planerat in att städa rummet, kanske blir lite fotografering oxå.. Får se vilket väder de är osv, så kanske! Funderar på att göra om på bloggen oxå, göra allt själv lixom ;> Header, kodning osv.. Måste dock lära mig allt först så..
Aja, nu ska jag se om de finns ngn bra film här på datorn som jag inte sett än.. Fast ska gå ner och hämta min Powerking först, och lite gött.

Btw, gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Rebecka - fotoblogg

Sv: Haha, jag med! På deras officiella hemsida, www.tribeworld.com. :D

2012-01-03 @ 01:50:18 / URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0