slide show

Mer trååkigt....

Ditt fullständiga namn?
Signe Margareta Marie-Therese Norberg
Hur lång är du?
Ingen aning.. höhö
Ögonfärg?
Blå, grå..
Spelar du ngt instrument?
Jag sjunger? haha annars piano :)
Dina första tankar när du vaknar?
usch o.o *kollar smsen och somnar om en stund till*
Vart befinner du dig just nu?
På mitt rum
Biter du på naglarna?
Nej
Har du ngr husdjur?
Hund, katt, kanin och fiskar 8D
Är du singel?
Japp
Vem vet mest om dig?
Ehm... Mamma? xD
Vad vill du ha just nu?
Min cola som är nere i kylen och en glass från frysen o.o
Rädd för?
Spindlar mm
Din första riktigta kärlek?
Haha jadu ;P *hemligt*
McDonalds elr Burger King?
Har aldrig ätit på BK... haha
Sjunger du?
Ofc! Varje dag :D
Vill du gifta dig?
Kanske.. Kanske inte
Kmr du överens med dina föräldrar?
Ibalnd, men ganska ofta
Din hårfärg?
Mörk blond?
Vad ska du göra imorgon?
Skola D: Längsta dan oxå.. Kanske hälsa på lärarna jag hade 3-6 :P haha
Skor du hade på dig idag?
Svarta skor.. Klack :)
Snygg färg?
Rosa!
Favoritårstid?
Sommar/höst
Favoritmat och dryck?
Favoritmat - ? Dryck - cola, trocadero
Hur svarar du i telefonen hemma?
Svarar inte i den xp
Vad är du sugen på just nu?
Min cola och min glass o.o
Hur svarar du i mobilen?
Hej :D
Sov du ensam inatt?
Ja, fast.. Räknas katten?
Vad gjorde du kl 08 imorse?
Stod vid pizzan [san marion] och väntade på Ida och Michelle
Vad var det senaste ngn sa till dig?
Haha ska jag vara ärlig, så kmr jag inte ihåg o.o Va iaf mamma som sa ngt...
Druckit idag?
Äppeldricka, cola och mjölk xP
Vad är det för väder hos dig just nu?
Mörkt.. Kallt
Godaste glassmaken?
Choklad
Drömmer du mardrömmar?
Sällan
Favoritklädsel?
De jag känner för xD
Favoritgodis?
Choklad, lakrits mm
Hur många kuddar sover du med?
4
Längtar du mest efter just nu?
Min cola OwO
Saknar du ngn just nu?
Kanske
Längtar du tills din nästa födelsedag?
Jao
Är du blyg?
Ibland, dock mer och mer sällan o.o
Vad gör du just nu?
Svarar på dessa frågor och sjunger 8>
Tkr du att du har fin dialekt?
Beror på haha, ibland kanske
Tkr du om snö?
Jao..
Vad gör du om 10 min?
Är antagligen nere och hämtar min cola och glassen, sen götta mig med en film framför datorn! [Okej, jag bloggade ist o.o]
Hur mår du nu?
Helt ok, en aning ont i nacken men aa...
Vad gör du om 5 år?
20.. Hm, ingen aning.. Flyttar hemifrån? xD
Ngr frågor från Fanny;

Har du ridit/rider?
Jao, har ridit till och från sen jag va 3-4 år ^^ Dock inte just nu.. Men funderar på att börja igen
Har du haft ngr andra djur än Tootiis, Kotte & Hemi?
Ofc! Kanin, hundar och en massa katter
Hur många bloggar har du haft?
Förutom denna så har jag haft/har en till, och en testblogg
Har du sett Red Riding Hood?
Jao, men inte hela o.o
Favorit film?
Har ingen...
Favorit smiley?
8'''''D
Favoritspel på facebook?
Har inget favorit spel där...
Roligaste ämnet i skolan?
Slöjd, bild och musik ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0