slide show

Mitt 2011

Lite sent, men bättre sent än aldrig right? ;D

Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?
Ehm.. Antar att jag köpte en kanin helt själv? Köpte en helt ny kamera själv ;P Började blogga mer allvarigt..

Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2011?
Om syskon räknas, så ja :) Annars nej..

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Vilka länder besökte du?
Va bara hemma..

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Ingen aning.. Bättre självförtroende kanske?

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Antagligen dagen då vi åkte och hämtade Hemi :) Och när vi åkte och hämtade kameran på elgiganten..

Vad var din största framgång 2011?
Vet inte...

Största misstaget?
Sabba matte betygen..

Bästa köpet?
Kameran

Vad spenderade du mest pengar på?
Kamren och godis OwO

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Haha vet inte x''d

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Antar att den lilla låt jag skrev på musiken i skolan kommer finnas kvar.. Kan akorden på pianot utantill så ^^

Var du gladare eller ledsnare 2011 än jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag.. Kan iaf säga att 2011 va mkt bättre än 09 iaf..

Vad önskar du att du gjort mer?
Vet inte.. Kanske fotat mer, lärt mig kameran mer än vad jag kan

Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit inne, vid datorn

Blev du kär 2011?
Jao :'$

Favoritpogram på TV?
Sex and the City, Glee, Vampire diaries och Scrubs

Bästa boken du läste 2011?
Blodröd väg

Största musikaliska upptäckten?
Ett helt annat sätt att sjunga på o.o awesome!

Något du önskade dig och fick?
Kameran och Hemi :D Köpte dock båda själv menmen..

Något du önskade dig och inbte fick?
Haha ehm.. vet inte

Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En hel del..

Vad fick dig att må bra?
Familjen, djuren, kompisar, musik/sjunga och fotograferingen ^^

Vem saknade du?
En massa personer

De bästa nya människorna du träffade?
Tror inte jag träffade så mkt nya människor..

Mest stolt över?
Att jag vågat mer än vanligt.. Jag har synts mer antar jag

Högsta önskan just nu?
Att våga snacka med en speciell person










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0