slide show

Svar på frågor

Tänkte svara på ngr frågor från denna blogg :)

• Har du djur?
Svar; Ofc! Hund, katt, kanin och en massa fiskar :) Snart även fler kaniner om ngn vecka elr så...

• Bästa film?
Svar; Har ingen... Men gillar komedier och skräck ;P

• Bästa artist/grupp?
Svar; Hm, Sarek ofc ;) Och ngr till.. Lyssnar på de mesta

• Digitalkamera eller systemkamera?
Svar; Systemkamera!

• Läser du andras bloggar? Om ja, vilka? Om nej, varför inte?
Svar; Ja, jag läser andras bloggar :) Först om främst mina kompisars, min kusins och min syrras. Men kan hända att jag hittar ngn annan blogg som verkar intressant. Som t.ex nevnarienmegapixlar och Rebeckas blogg.

• Kommenterar du andras bloggar?
Svar; Ibland :>

• Vilken årstid tycker du bäst om?
Svar; Sommar, för att de är varmt och ja allt :D Och hösten för att de blir underbara bilder då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0