slide show

Be Yourself

Egentligen, är det någon vettigt jag skriver ens? o.o haha, skriver typ om min dag osv.. Well, de är sommar. Har inte mycke mer att skriva.. Så ni får nöja er med info om dagen och lite bilder tills jag har någon vettigare att skriva ;)

Vad har jag gjort idag då? Jo, målat andra lagret på väggarna i kaninburen ute. Även målat över de vita jag råkat söla på de svarta golvet. Medans jag gjorde detta fick kaninerna vara ute och skutta. Hedvig fick även provskutta i buren, innan jag började måla :) Tror att han gillade den, för han ville inte gå därifrån..
Sen kom mamma, Uno och Timmi hem, vi åt. Sen for vi till mormor och grattade henne på hennes 74 födelsedag. 
Kom hem, och satte mig vid datorn, har ju inge bättre för mig så.

Imorn blire stan med Ida och Michelle! Måste hitta något att ha på mig på syrrans bröllop som är vääldigt snart. Kommer väl förmodligen ta med mig kameran dit bara för kul :)
 
Btw, rubriken har ju absolut inget att göra med inlägget o.o haha kom inte på något bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0