slide show

Life is a one way street

Känner att jag inte har skrivit på sjukt länge.. Haha x] Men, jag har sommarlov! Vad annars?
Men vad har jag gjort dom dagarna jag inte skrivit då? Jo.. Har börjat göra om uteburen till Hedvig, så han ska få flytta ut snart. Gosat med kaninerna.. Hemis mage är megastor o.o Hm, hjälpt mamma.. Och skrattat med Timmi x] Jaa? Ätit glass har jag oxå gjort. 

Vad ska jag göra resten av veckan? Fixa med uteburen, passa Timmi och äta mer glass :*
Vad ska jag göra i helgen då? Jo, vara i stugan! På fredag äre någon cruising här i stan, som jag tror vi ska på. Är även en bilutställning + cruising på lördag. Blir väl att åka in till stan på kvällen där. Sen är de ju även nätra marknad! Alldelles intill stugan :) Ska köpa munkar och bigarråer för fullt. haha!

Kom även in på mitt förstahandsval! Narubruk på Praktiska här i stan :) Kommer bli sjukt kul. Dock blir vi 7 tjejer i klassen, men de ska nog gå bra. 

Well, allt för mig denna gång ;D
Instagram bild.. Följa mig? :) tootiis

Btw, någon som vet hur man gör såna där länkar på instagram? o.o
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0