slide show

I'm not beautiful, but I am amazingly rare...

Well.. Har egentligen ingenting att skriva. Undrar faktiskt varför jag skriver xp Har tråkigt...

Men iaf. Dagen har varit kanoners! Typ sett på film varje lektion och inte gjort ett dugg. 
Efter skolan gick jag ner till Timmi, och väntade på mamma. När hon kom åkte vi hem en snabbis, sen vidare till djur magazinet för att köpa mer mat till kaninerna. Efter de åkte vi och åt på Sibylla (y' Riktigt uppskattat! 
Sen vidare till Rusta där jag fick en platt- och locktång. Även en glass ;) haha
Och nu ligger jag bara på mitt rum och chillar. Ska väl snart ta och se på ngn film.

Imorgon äre skola. Men ska väl inte göra spec mycke. Typ se på mer film och spela spel. Städa skåpen oxå. Förutom de så jaa... Sen vid 17.30 ska hela klassen m. föräldrar grilla på prästänget. Kommer väl bli helt ok! Kanske tar med mig kameran? Vad vet jag. 

Hm.. På onsdag ska Hemi och Grånos träffas. Och då är det även avslutningslunchen för alla 9:or på skolan kl. 12. På torsdag ska jag klippa mig så får gå tidigare från skolan (y
Och på fredag äre sommarlov!

Nää.. Nu ska jag titta om jag hittar någon film ;P



Kommentarer
Postat av: Lina Holgersson

Söt kanin :)

2012-06-12 @ 09:36:41 / URL: http://linaholgerssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0