slide show

Tidfördriv, dåligt väder ute...

1. Vilken svordom använder du mest?
Skulle tro att det är fan x]

2. Äger du en iPod?
Nej

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Vardagar, 06.40.. Annars är den avstängd :)

4. Hur många resväskor äger du?
Ingen av jag vet.. Dock har min mamma en.

5. Använder du flip-floppar?
Nej, gillar dom inte så mkt ^^'

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Coop och Hemköp

7. Skulle du hellre ta bilden, än att vara med på den?
Hellre bakom kameran än framför ;)

8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Bilar 2, med brorsan!

9. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Hm, antagligen brädor och sånt så jag kan bygga lyxiga kaninburar..

10. Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha, flera ggr.

11. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Jaa, bra fråga.. Nere har jag ingen aning. Och själv har jag ingen på mitt rum, utan har all musik på datorn just nu.. Annars Glee musik ;P

12. Vad åt du till middag senast?
Pytt i panna med hallonsylt och ägg..

13. Kan du vissla?
Mja.

14. Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma

15. Tittade du på tecknat när du var liten?
Haha ofc! Utan de: ingen riktigt barndom xD

16. Hur många syskon har du?
5 st :)

17. Är du blyg inför det mosatta könet?
Kanske... ?

18. Vilken film kan du alla repliker till?
Kan inte alla... Men dom flesta i dom klassiska tecknade filmerna :) T.ex djungleboken, nalle puh osv

19. När flög du senast?
Aldrig flygit...

20. Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4, 5 med Timmis stol.. Inklusive en soffa mot väggen.

21. Kan du några andra språk?
Engelska, Norska/Danska.. Liite Bulgariska. [om det gäller låttexter/språk, så kan jag dom om jag hört låten nån gång]

22. Har du gråtit offentligt?
Japp

23. Har du en stationär dator eller laptop?
Laptop

24. Vill du just nu göra nån tatuering eller piercingar?
Både och.. Vet dock inte om jag törs så.

25. Kan du kasta macka?
Yes ^^

26. Vad har du med dig på bion?
Popcorn och dricka

27. Vad har du för väder just nu?
Molnigt..

28. Har du en blogg?
Haha, vad skriver jag på om jag inte har en blogg?

29. Vad var ditt favoritämne på gymnasie?
Inte gått på gymnasie än.. Men i grundskolan; bild, slöjd och musik.

30. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Mamma... haha

31. Vad var det du åt senast?
Frukost.. Yoghurt [äpple och vanlij], med flingor och socker.

32. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Dom hörde en låt som hette Maira-Therese. Dom ändrade då till Marie-Therese ist.

33. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nej! Höjdrädd så kommer inte ens på frågan xp

34. Äger du en digitalkamera?
Jao, digital systemkamera :D

35. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Min syrra, om de räknas ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0