slide show

Sommarlov

Kan säga att det känns vääldigt konstigt. Känns inte riktigt som om att det verkligen är sommarlov. Allt har gått så fort. För fort! Tänk, jag har gått ut 9an. Känns som om det var igår man gick in i éntren första dagen i 7an. Asså aa..
Kommer i vilket fall som helst sakna klassen något otroligt. Bästa klassen EVER!! Självklart hoppas jag och tror att vi kommer träffas igen :) 

Ungefär den 12 Juli [?] får man ju veta om man kommit in dit man sökt. Jag vet ju redan typ. Eftersom det stod att de va 7 som sökte, och 7 som kom in. På 12 platser. Så.. Praktiska här kommer jag! xD haha

Btw, Hemi och Grånos fick träffas i fredags, så nu håller jag tummarna för att de blir lite bebisar om ngr veckor. Ca den 16 Juli är dom beräknade iaf. På tisdag ska jag börja städa rummet. Och kommer äntligen få göra om min säng till en dubbelsäng. Slipper Tootiis ta upp hela jäkla sängen. xP
Nu ska jag dricka trocadero och mumsa choklad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0