slide show

2 veckor sen.. Och 2 veckor kvar.

Jaa.. Skrev senast när vi skulle till Stockholm, vilket var 2 veckor sen ;) Känns ju bra.. Eller? Och dessutom är det typ bara 2 veckor kvar till sommarlovet! Känns sjukt o.o
Den 13 Juni är det "avslutningsmiddag". Okej, snarare lucnh? Eftersom vi ska vara på skolan kl 12. Asså.. På skolan? Kunde dom inte hitta på något roligare ställe? Och på kvällen lixom. Och den 15 slutar vi.. Kommer ha klänning och klackskor! Fantastiskt. 
Ni som aldrig sett mig i klänning, ta chansen ;D Haha nejmen..


Vad mer har jag att skriva? 
Mjo, nån gång i början av Juni ska Hemi får träffa en hane. Gul/svart japantecknad weinertecknad teddyvädur. Detta gör jag för att få fram japanteckningar med bra färg. Och dessutom skulle det vara lite coolt med weinertecknade gotlandskaniner :) Om det inte redan finns? Vad vet jag... Ska iaf bli kul att se vilka färger det blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0